Додайте GS Auto на головний екран!

Заміна ламп головного світла та ПТФ (Частина 1).

Всім привіт!

Все нам з дружиною подобається в цьому компактному сіті карі, він компактний, маневрений, динамічний для свого класу, економний, завжди можна запаркуватися в малому просторі, але є один мінус, з яким я так і не зміг змиритися через 34 місяці після того, як ми забрали цю жучку із салону – це світло головних фар!

Трохи цікавої теорії.

Хочу передати  величезний привіт  інженерам з компанії General Electric за те, що придумали технологію ламп Halogen Infrared Reflecting та інженерам PSA, які здогадалися впхнути в 2014 році у фари головного світла галогенові лінзи з цоколем ламп HIR2/9012 в Peugeot 108 та Toyota Ay!

Інженери компанії General Electric запатентували технологію Halogen Infrared Reflecting (скорочено HIR) ще 2000 року, номер патенту US6087775. Метою компанії було створити лампочку, яка забезпечувала 75% світлового потоку ксенонової фари при 25% вартості.
Це подальший розвиток вольфрамо-галогенової лампи має дихроічне покриття (діоксид титану / діоксид кремнію, оксид цинку / діоксид кремнію, діоксид цирконію / діоксид кремнію, нітрид кремнію / діоксид кремнію та діоксид титану / магнієвий фторид танталаму / двоокису кремнію, .
Це покриття відображає частину інфрачервоного випромінювання, назад на нитку, змушуючи її світити яскравіше і випромінювати більше світла, нагріваючи поверхню нитки більшою мірою, ніж у звичайних галогенних лампах (у яких цей нагрівання може бути досягнутий лише за допомогою резистивного нагрівання). Перегріта поверхня нитки за допомогою пере відображення інфрачервоного випромінювання (HIR), за рахунок резистивного нагріву та люмінесценції випромінює на 75-110% більше світла без збільшення споживання енергії.

Це я чому? Це я до того що фари головного світла Peugeot 108, а точніше в галогенових лінзах стоять ці горезвісні лампочки з цоколем HIR2/9012.

Лампи HIR2/9012 (Halogen Infrared Reflective) якщо в двох словах їх описати, в них є інфрачервоне покриття скла зсередини, завдяки якому тепло, відбите від скла лампи додатково збільшує нагрівання нитки розжарювання, тим самим лампа світить яскравіше.

Лампи HIR2/9012 не так багато де використовується, при цьому вважається найяскравішою штатною галогеновою лампою із пластиковою основою. Виходячи з її рідкості, а також якостей, ціна таких ламп вище в кілька разів найпоширеніших і що найприкріше в цоколі HIR2 не існує аналогів у серії ламп Osram Night Breaker Laser або PHILIPS X-treme vision, багато хто поправить і скажуть, що можна обдурити долю і купити лампи з цоколем HB4 або HB3, трохи їх переробити, щоб її можна було б встановити в лінзу з форматом HIR2.
Для цього треба попрацювати кусачками або напилком, а можна і надфілем.
HB3/9005 в HIR2/9012 - прибираємо обидва верхні пази всередині фішки та зайву частину пелюстки.
HB4/9006 в HIR2/9012 - прибираємо зайву частину пелюстки.

Але кожна переробка має свої наслідки.

Галогенові лампи HIR2/9012 все-таки за своїми характеристиками вважається найяскравішою, і при установці ламп HB4 буде присутня втрата яскравості, як мінімум через дві речі:
1.  Спеціальне напилення зверху колби лампи HB4 буде перешкоджати кращому розсіюванню світла.
Відсутність у лампі HB4/9006 інфрачервоного покриття на внутрішній поверхні колби, що призводить до найгірших показників освітлення порівняно з HIR2.
2.  У випадку HB3/9005 основний мінус полягає в підвищеній температурній віддачі ламп. Відбивачі і за штатних 55 Вт вигорають дуже швидко на багатьох машинах, а підвищення на 5 Вт просто прискорить цей процес.

Але якщо Ви змогли подужати цю величезну кількість букв, то насправді не теоретично, а на практиці галогенові лампи HIR2/9012 це просто кошмар автомобіліста, з ними вночі їдеш як їжачок у тумані, а якщо ще вночі пішов дощ, дякую, я далі пішки!

Повний розмір
Звичайно фото не передає всю красу цих ламп, але таке гарне світло буде тільки вночі в ідеальних умовах, але як тільки почнеться світло від фар зустрічного потоку або почнеться вуличне освітлення, все ти їдеш як сліпе кошеня!

Я чесно шукав варіанти вирішення проблеми з поганим світлом головних фар вже після першої нічної поїздки на своїй Peugeot 108. Це були багатостраждальні спроби запхати в галогенові лінзи лампи з цоколем HB3 і HB4, були спроби поставити всілякі LED ні лампи з Піднебесної, але всі ці спроби лише змушували мене викидати гроші, а на виході я все одно не отримував тієї якості світла головних фар уночі, якого б хотілося для безпечного пересування вночі дорогами.

Приблизно в середині жовтня 2021 року я випадково дізнався про українську компанію Global Solution, яка була заснована у 2013 році у м. Харкові. Ця компанія випускає дуже якісні LED лампи для автомобілів, які, можливо, були розроблені українськими інженерами.
LED лампи збирають на заводах Китаю та Тайваню з постійним багатоступінчастим контролем якості та їх LED лампи відповідають суворим міжнародним стандартам.

Мені дуже пощастило, що у мене є друзі на місцевому авторинку на вулиці Троїцькій, у яких виявляється є у продажу саме ці LED лампочки від Global Solution, а це означає, що у мене є можливість взяти безкоштовно ці LED лампи на тест-драйв. Діма та Рома привіт!

Продовження огляду → ТУТ ←

Написати відгук