Global Solution: Гарантія та повернення на всі вироби

Гарантія та повернення

Право на гарантію не поширюється на випадки:

  • Несправність товару спричинена порушенням правил експлуатації
  • На товарі є сліди механічного пошкодження.
  • Підключення здійснювалося з порушенням правил (схем підключення виробника), місця з'єднання (підключення) струмопровідних елементів (електропроводів, конекторів, переходників,) виконані з неякісною електроізоляцією або недостатньо захищені від згубних впливів навколишнього середовища
  • Дефекти пристрою спричинені експлуатацією товару у складі комплекту несправного обладнання;
  • Виявляється потрапляння всередину пристрою сторонніх предметів, речовин, рідин, комах тощо;
  • Несправність товару викликана прямою чи непрямою дією механічних сил, хімічної, термічної дії, випромінювання, агресивних чи нейтральних рідин, газів чи інших токсичних, чи біологічних середовищ, а також будь-яких інших факторів штучного чи природного походження
  • Несправність товару викликана дією сторонніх обставин (стихійних лих, стрибків напруги електроживлення тощо);
  •  

Зверніть увагу!

  • Всі товари проходять перевірку працездатності, якості та повноти комплектації перед формуванням замовлення та передачею його кур'єру;

  • Необхідно використовувати послуги кваліфікованих спеціалістів із підключення, налагодження та пуску в експлуатацію технічно складних товарів, які за технічними вимогами не можуть бути пущені в експлуатацію без участі відповідних спеціалістів;

  • Витрати з монтажу та демонтажу обладнання несе Покупець;

  • Гарантійне обслуговування здійснюється протягом усього гарантійного терміну, встановленого товару;

  •  

Умови повернення та обміну

Як повернути чи обміняти товар, який вам не підійшов?

Придбали товар, але зрозуміли, що він вам із якихось причин не підходить? Не хвилюйтесь, ви завжди можете звернутися до нас для розгляду можливості заміни чи повернення товару.

 

Повернення та обмін можливе при дотриманні наступних умов:

  • Не пошкоджено упакування;
  • Збережено товарний вигляд та споживчі властивості;
  • Збережено комплектацію.

Як повернути товар, якщо ви знайшли заводський брак при першому використанні?

Не кожну проблему можна виявити при поверхневому огляді. Якщо ви виявили дефект після того, як прийняли замовлення, його можна повернути назад. Для цього необхідно звернутися до менеджерів інтернет-магазину, ми опрацюємо ваш запит та вирішимо його у найкоротші терміни.

 Якщо ви не впевнені у своєму виборі, зв'яжіться з нашим консультантом. Консульант допоможе Вам вибрати ту модель, яка точно підійде:

 

+38 (067) 390-48-85+38 (067) 725-01-81 (ОПТ) 0 (800) 21-20-42

 

 

🇺🇦 Перехід на українську мову 🇺🇦

Якщо ви бажаєте пришвидшити процес перекладу сторінки, будь ласка, зв'яжіться з нами.

Пишіть на пошту: globalsolution945@gmail.com

Також, ви можете надати нам інформацію про сторінки, які ще не перекладені.